0,00

    • 399 <span class="TL"></span>

    Çocuğunuzun Bilgileri

    Ek Hizmetler

    • Öğlen Yemeği 100 <span class="TL"></span>
    • Bilgisayar Kiralama 160 <span class="TL"></span>

Açıklama

Yazılımcı ve Girişimci Maker Çocuk atölyelerin uygulama saatleri aşağıdaki gibidir.

Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe

10:00-12:00  Yazılım Atölyesi

12:00-13:00 Yemek arası

13:00-15:00 Girişim Atölyesi

Cuma 10:00 Sunum

YAZILIMCI MAKER ÇOCUK

8-10 yaş masal kitaplarını animasyona dönüştür.

  • Yazılımcı Maker Çocuk programında çocuklar scratch kullanarak masalları ister olduğu gibi ister kurgulayarak  bir animasyon filmi haline getirerek kodluyorlar.

Kazanımlar:

  • Karakter tasarımı
  • Animasyon
  • Kurgu
  • Sunum hazırlama
  • Kodlama

Gereken malzemeler: Bilgisayar

11-14 yaş yazılıma giriş

  • Yazılımcı maker çocuk programında çocuklar Flow Chart programını kullanarak algoritmaların büyülü dünyasına giriş yapıyor. Her uygulamanın temelini oluşturan algoritmaları akış diyagramlarıyla tanıyor ve kendi masaüstü uygulamalarını oluşturuyor oluşturdukları uygulamaların nasıl çalıştığını adım adım izleyebiliyorlar.

Kazanımlar:

  • Algoritmik düşünme becerisi
  • Sıralı işlem mantığı
  • Yazılım kurgusu

Gereken malzemeler: Bilgisayar

GİRİŞİMCİ MAKER ÇOCUK

8-10 Yaş: Scratch for Arduino ile Akıllı Ev Sistemi Yap!

       8-10 yaş grubu Girişimci Maker Çocuk konusu Akıllı Ev Sistemleri! Çocuklarımız dijital girişimcilik kavramını her boyutu ile deneyimliyor. Akıllı ev sistemi için gerekli elektronik devrenin nasıl kurulacağını ve Scratch for Arduino programı aracılığıyla bu devrenin kodlaması yapılarak bilgisayarla nasıl kontrol edilebileceğini öğreniyor. Ev modeli hazırlanarak akıllı bir sistemin çalışma şekli gösteriliyor. Model tamamlandıktan sonra ürünün markalaştırılması için çalışmalar yapılıyor. Bu yüzden tasarlanan akıllı ev için bir logo ve marka ismi belirleniyor. Logonun tasarımı gerçekleştirilmesinin ardından bu ürünün sunulabileceği internet sitesi oluşturuluyor. Gerekli görseller ve bilgiler siteye eklendikten sonra girişimci sunumuna geçiliyor.

Kazanımlar:

  • Nesnelerin İnterneti (IOT) & Akıllı Ev Sistemleri
  • Scratch for Arduino ile Kodlama
  • Temel Elektronik Bilgisi
  • Model Yapımı
  • Marka & Logo Tasarımı
  • Sunum Hazırlama
  • Girişimci Sunumu

 

  • Gereken malzemeler: Bilgisayar

 

11-14 Yaş: IOT Makeathon

       11-14 yaş grubu Girişimci Maker Çocuk konusu Nesnelerin İnterneti!

Çocuklarımız IOT (Internet Of Things / Nesnelerin İnterneti) kavramını deneyimliyor. Ürün tasarım, modelleme ve prototipleme süreçlerini aktif olarak yaşıyor. 3 Boyutlu modelleme, 3d yazıcılarla üretim, elektronik devreler ve mobil uygulama kodlama gibi platformlarda disiplinler arası çalışma deneyimi ediniyor. Ürün tasarlamakla kalmayıp kendi markalarını yaratan Girişimci Maker Çocuk ekibi sunumlarıyla projelerini paylaşarak geri bildirimler alıyor.

Kazanımlar:

  • Tasarım Odaklı Düşünme & Zihin Haritası
  • Nesnelerin İnterneti Projeleri
  • Arduino ile Elektronik Sistemler
  • Mobil Uygulama Kodlama
  • Marka & Logo Tasarımı
  • Sunum Hazırlama
  • Girişimci Sunumu

 

  • Gereken malzemeler: Bilgisayar

 

 

Yorum Bırakın

×