0,00

Stokta yok

Açıklama

5 – 7 Yaş:

Artırılmış Gerçeklik Atölyesi (Quiver):

Çocuklar verilen boyama kağıtlarını diledikleri renklerle boyadıktan sonra telefon veya tablet yardımıyla yaptıkları boyamalara hayat verilir.

Hedeflenen Kazanımlar:

  1. Dijital dünya ile gerçek dünya arasındaki farkı kavrar.
  2. Dijital dünya ile gerçek dünya arasında etkileşimde bulunur.
  3. Gerçek dünyadaki bir ürünü dijital dünyaya aktarır.

 

Artırılmış Gerçeklik Atölyesi (Draw Your Game):

Çocuklar beyaz bir kağıt üzerinde hayallerindeki oyunları çizer ve telefon veya tablet yardımıyla bu çizim gerçek bir mobil oyuna dönüştürülür.

Hedeflenen Kazanımlar:

  1. Dijital dünya ile gerçek dünya arasındaki farkı kavrar.
  2. Dijital dünya ile gerçek dünya arasında etkileşimde bulunur.
  3. Gerçek dünyadaki bir ürünü dijital dünyaya aktarır.

 

Algoritmik Düşünme Atölyesi (Origami):

Bir kağıt parçası kullanarak verilen talimatlar yardımıyla önceden belirlenen ürüne ulaşılır. 

Hedeflenen Kazanımlar:

  1. Algoritmik düşünme becerisi kazanır.
  2. Algoritma takip etme becerisi kazanır.
  3. Sıralı işlem mantığını kavrar.

 

8 – 10 Yaş:

Kodlama Atölyesi (Scratch):

Scratch platformu kullanılarak bloklar bazlı animasyon ve uygulama yapılır.

Hedeflenen Kazanımlar:

  1. Algoritmik düşünme becerisi kazanır.
  2. Sıralı işlem mantığını kavrar.
  3. Tasarım odaklı düşünme becerisi gelişir.
  4. Kendi oyununu yapar.
  5. Kendi animasyonunu yapar.

 

11 – 14 Yaş:

Kodlama Atölyesi (Scratch):

Scratch platformu kullanılarak bloklar bazlı animasyon ve uygulama yapılır.

Hedeflenen Kazanımlar:

  1. Algoritmik düşünme becerisi kazanır.
  2. Sıralı işlem mantığını kavrar.
  3. Tasarım odaklı düşünme becerisi gelişir.
  4. Kendi oyununu yapar.
  5. Kendi animasyonunu yapar.

 

8 – 14 Yaş:

Algoritmik Düşünme Atölyesi (Toxicode):

Toxicode platformu üzerindeki uygulamalar kullanılarak algoritmik bulmacalar çözülür. Bu bulmacalarla tüm programlama dillerinde bulunan temel algoritmik becerilerin oyunlaştırılmış bir şekilde çocuklara öğretilmesi sağlanır.

Hedeflenen kazanımlar:

  1. Algoritmik düşünme becerisi kazanır.
  2. Sıralı işlem mantığını kavrar.

3B Tasarım ve Baskı (Tinkercad):

Çocuklara temel 3 boyutlu yazıcı mantığı anlatıldıktan sonra ‘’Tinkercad’’ uygulaması genel hatlarıyla gösterilir ve temel bir tasarım yapması istenir.

Hedeflenen kazanımlar:

1.Üretim teknolojileri ve 3b yazıcı hakkında bilgi

  1. 3 boyutlu tasarım konusuna giriş seviyesinde beceri

Yorum Bırakın

×